niedziela, 1 września 2013

Przerwa wakacyjna i LoL

Witajcie. Wróciłam po 3- miesięcznej przerwie na bloga :) Dlaczego tak dawno nie pisałam ? Bo musiałam trochę odpocząć, bo miałam inne zajęcia, spotkania ze znajomymi oraz poświęciłam trochę czasu na moje ukochane gry :P Hymm niedługo zaczyna się nowy sezon w LoL'u, obiecałam sobie że się przyłożę i dostanę do wyższych lig :) Jest tu ktoś kto w to gra ? :D

To ja może trochę Wam przybliże o co chodzi w  Legaue of  Legends. W grze istnieje ponad 100 postaci i cały czas wydawane są nowe. Co tydzień, we wtorki mamy darmową rotację 10 bohaterów. Darmową ? Tak już wyjaśniam. Grając zdobywamy punkty zasług, za które możemy kupować na właśność bohaterów i grać nimi nie tylko kiedy są w rotacji :) Są też tzn. Riot points, ale na nie musimy wydać już prawdziwe pieniadze, ich sie nie da zdobyćw grze .Można za nie kupić bohaterów i skórki do nich, jakieś dopalacze itp.

Przejdźmy do rozgrywki. Są różne tryby gry, ale najpopularniejszym jest gra 5vs 5 na mapie  Summoner's rift, jest też tryb Dominion, Twisted Treeline 3vs3 oraz Aram. Więcej można poczytać na stronie głównej -  http://beta.eune.leagueoflegends.com/
Rozgrywka polega na tym, że przeciwko sobie grają dwie drużyny. Dążą one do tego, aby zniszczyć nexusa 
 drużyny przeciwnej. Gra 5vs5 zazwyczaj trwa ok. 45 min. Mi się kiedyś trafiła gra, która trwała 80 min :D 


Okej, na mapie Summoner's rift  są 3 linie.
Górna- top, środkowa- mid, dolna- bot oraz jungla. 
Na topa najczęściej chodzą off tanki, tanki, czyli postacie, które bronią swoją drużynę i mają najwięcej życia oraz pancerza. 
Na mida chodzą najczęściej postacie zwane ap carry czyli magowie. 
Na bota idzie support czyli postać, która kupuje przedmioty wspomagające drużynę, powinna też kupować totemy widzenia oraz  jak najbardziej pomagać swoim sojusznikom, nie zabierać też fragów. Drugą postacią, którą zobaczymy na bocie jest tak zwany Ad carry. Jest to bohater który walczy na dystans i trzeba go za wszelką cenę chronić. 
Jungla - w tej lokacji znajdziemy junglera, ta postać zabija stworki w jungli, zdobywa buffy, pomaga je robić sojusznikom, gankuje inne linie.

W trybie Dominion panują trochę inne zasady. Rozgrywka trwa krótko, jest bardziej dynamiczna. No zawsze coś innego. 



Mapa Hownlig Abyss służy do pojedynków 1 na 1 oraz do aramów. 
Aram to taka gra , wktórej losowo dostaje się postacie, oczywiście gramy 5 na 5 ;) Niedawno wprowadzony tryb.  




Twisted Treeline - na tej mapce gramy 3vs3. Rozgrywka trwa około 30 min. Jak nam się znudzi klasyczne summoner's rift zawsze można pograć na tej mapce :) 






W każdej rozgrywce kupujemy itemki i tworzymy buildy. Poniżej podam wam przydatne linki. 
Tu znajdziecie buildy, jakieś newsy itp. - http://www.lolking.net/
Counter picks - http://www.lolcounter.com/



W każdym razie to co Wam napisałam to jakiejś 5 % gry :P Taki jakby wstęp.
Bardzo polecam Legaue of Legends, naprawdę wciąga i czasem można spotkać naprawdę fajnych ludzi. :))
Możemy tez założyć własną drużynę i z nią grać i na przykład siedzieć na skype . ;))  
Ekhm, jeśli jest tu ktoś ogarniający to zawsze możemy razem pograć, piszcie w komentarzach. 
Pamiętajmy też, że jest to gra drużynowa i jeśli będziemy grać samolubnie to daleko nie zajdziemy .

Ahh to ja kończę. Dobranoc wszystkim i komentujcie ! To mi naprawdę daje siłę i motywację do pisania kolejnych notek ;)) 

3 komentarze:

  1. Cześć bardzo spodobał mi się twój blog... wpadam na niego od dłuższego czasu. Też prowadzę bloga, masz może jakieś porady dla początkującej blogerki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sweetdreams79.blogspot.com/

      Usuń
    2. Hmm, pisz poprawnie, wrzucaj ciekawe notki, pisz zwięźle i na temat, aby nie zanudzić czytającego :D Posty publikuj często, a nie co pół roku. Takie moje rady, nie wiem czy się sprawdzą, ale moze pomogą ^^
      Sama ostatnio się do nich nie stosuję, bo nie mam czasu na bloga :P

      Usuń