piątek, 8 lutego 2013

Ferie !

Ohayoo! Dzisiaj jest w końcu długo wyczekiwany pierwszy dzień ferii :)) Dzień strasznie się dłużył, ale dałam radę przeżyć te 7 godz w szkole :P Jutro lecę z kumplami do McDonald's, w niedzielę też się pewnie nie będę nudzić, a 11 lutego są moje urodzinki !  :) Co sobie zażyczyłam ?  tylko i wyłacznie kaskę na zakupy z przyjaciółką :) pewnie ten dzień spędzę z moimi przyjaciółmi w jakiejś fajnej pizzerii, co jak co już nie mogę się doczekać :) No ale przejdźmy do bardzo ważnej rzeczy. Jako że będę teraz miała całą masę wolnego czasu to mogę w końcu nadrobić jakieś serie anime i te co zamierzałam obejrzeć :) Moja lista na te ferie :

- Tonari no Kaibutsu-kun
- Kotoura-san
- Dragon Crisis
- Kishin Houkou Demonbane
- Boku Wa Tomodachi Ga Sukunai
- Hoshizora e Kakaru Hashi
- Koi to Senkyo to Chocolate
- Sukitte Ii na yo.
- Rosario + Vampire

Nadrobię jeszcze Fairy Tail i będzie dobrze. Mam nadzieję, że mi się uda te wszystkie serie obejrzeć, bo są naprawdę boskie! :))  Potem napiszę jakąs króciutką recenzję o tym które mi się najbardziej podobało, a które było najgorsze.

Okej na razie kończę, notka króciutka, ale już mam straszną ochotę na oglądanie moich ukochanych romantycznych anime :D  Pa paa ! ;*



~ Layla


2 komentarze:

  1. Zacznę od złożenia ci urodzinowych życzeń, więc wszystkiego najlepszego i życzę ci aby wszystkie twoje marzenia się spełniły :D
    A co do anime to ja dopiero zaczęłam Fairy Tail, ale trzeba przyznać że jest genialne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za życzonkaa ! ^.^
    FT jest boskie, oglądaj daleej !! :)

    OdpowiedzUsuń